Page List

יום שלישי, 17 בספטמבר 2024

ספר אהבה: קישוריות, מערכות יחסים, אהבה וחיים - ערכות נושא של אהבה במורכבות (Love Themes in Composite)

ערכות נושא של אהבה במורכבות  (Love Themes in Composite)

הבראונינג(The Brownings) :
זהו זוג מפורסם מאנגליה.
במאה ה-19,
שניהם היו אנשים יצירתיים מאוד.
שניהם היו סופרים,
והם היו איש ואישה.
הם היו חלק מהאוריינות והאוונגרד של זמנם,
ולמעשה היו בעלי השפעה עמוקה למדי.
בראש יש לך את אליזבת בארט בראונינג.
אני לא רוצה להיכנס לבן אדם.
אני רק רוצה לדבר על הנושאים.
אז ראשית,
בואו נסתכל על הנושאים,
האנטי-ארציים של אהבה,
בישות הזאת.
אנחנו רואים מישהו,
שיש לו את השער ה-25,
ואת השער ה-10,
אז אנחנו יודעים מיד משהו על האדם הזה.
אנחנו יודעים שבשער ה-25 ,
יש נטייה טבעית,
לאהוב את טבעו של המכלול.
יש אהבה גדולה יותר,
שנמצאת שם בחוץ,
והיא לא אישית.
אז יש לכם את השער העשירי,
שנכנס ישירות למרכז הסקרל,
כך שיש לכם ג'נרטור חזק מאוד,
טהור מאוד עם הערוץ הזה של הליכה,
בעקבות האמונות שלכם.
השער העשירי הזה,
הוא כל הספיגה של לנסות,
לאהוב את עצמך,
כי אתה יכול,
לעשות את הדבר שלך בעולם.
אף אחד מאלה,
ה-10 או ה-25,
לא יביא אהבה אישית,
במובן הזה.
במילים אחרות,
אנו מתבוננים,
באיכות הנשגבת של האהבה.
בואו נסתכל על השערים השגרתיים שלה:
אתה מקבל את השער ה-58 ,
ואתה מקבל את השער ה-41.
הנה מישהי,
שיש לה נטייה,
להראות את אהבתה,
באמצעות אמירה,
"את לא מושלמת;
תני לי לתקן אותך",
וכדי להראות לה אהבה באמירה,
"את לא מושלמת,
אני הולכת לפנטז על מישהו אחר".
עכשיו,
אלה נושאים של אהבה,
במישור הארצי,
והם יושבים שם,
במרכז השורשים שלה.
בואו נלך לאיש שלה,
רוברט בראונינג.
אם נחפש את הנשגב,
נקבל את השער ה-15,
ונקבל מישהו שהוא 15/5.
הוא תמיד שולט בדפוס.
הוא תמיד שולט בזרימה.
כל אהבתו לאנושות,
היא על איך כולם צריכים להיות,
וזה לא אישי.
בואו נסתכל על השגרתי שלו.
אנחנו יכולים לראות שיש לו את ה-58,
"אני אוהב אותך.
אתה לא מושלם.
תן לי לתקן אותך".
ויש לו את ה-55,
"אני באמת לא יודע.
אני באמת לא יודע.
אני באמת לא יודע".
נוסף על כך,
יש לו את ה-40 שאומר (יחד עם שני השערים האחרים)
"אני לא יודע.
אני עושה הכל בשבילך.
כדאי שתהיי מושלמת",
כי הכל שם.
אז אנחנו יודעים שיש כאן נושאים.
עכשיו,
זה לא אומר,
שהנושאים באים לידי ביטוי.
זה תלוי איך האחר הזה,
הולך להתחבר אליך,
ואם ההפעלה שיש לך,
נמצאת במרכז מוגדר.
תראו את השורש שלו:
הוא פתוח, ה-41 הזה.
תסתכלו על השורש שלה:
הוא פתוח,
ה-41 וה-58.
והתבוננו בשני השורשים יחד:
הם נשארים פתוחים.
אין קשר.
הם לא זוכים,
לאהוב אחד את השני ככה.
היא לא זוכה לאהוב אותו,
בכך שהיא מתקנת אותו.
הוא לא זוכה לאהוב אותה,
בכך שהוא מתקן אותה,
והוא לא זוכה לפנטז,
על כל הנשים האחרות האפשריות,
כי הן לא עושות את זה אחת לשנייה.
אתם מבינים,
יש לנו פוטנציאלים לאהבה,
אבל לא כולם באים לידי ביטוי בהכרח.
הם יכולים.
זה לא אומר שהם יעשו זאת.
ולא כולם יוצאים באופן עקבי.
הם לא.
זה סרט אחר בכל פעם,
שמחליפים בני זוג,
ילדים, מאהבים,
חברים או מה שלא יהיה,
ודברים שונים מופעלים.
עכשיו,
חישבו מה באמת,
קורה להם למעשה.
למעשה,
ברגע שמישהו בא לבקר אותם,
ונכנס עם מרכז שורשים מוגדר,
והיא מתחילה לדבר,
הוא אומר,
"אתה אידיוט".
והוא מתחיל להגיב והיא אומרת,
"אתה טיפש".
פתאום כל הביקורת יוצאת,
מול החבר שהוא מאוד נבוך.
"מה עשיתי?",
וברגע שהחבר שם עושה את זה,
הוא מפנטז לעשות איתה אהבה,
כי פתאום הכל מופעל,
וזה לא הם.
אתם מבינים,
אנחנו בורים.
אנחנו לא יודעים,
איך המשחק משוחק,
וברגע שאתה רואה,
איך המשחק משוחק,
זה כאילו,
"אלוהים אדירים!"
אז הנה הם,
אף אחד מהם,
לא מסוגל לחוות את האהבה הזאת,
עד שמישהו נכנס הביתה.
עכשיו,
תחשבו מה קורה,
אם יש להם ילדים.
אה,
פתאום יש סיפור אהבה חדש.
פתאום זה שונה מאוד.
הוא מפנטז על נשים כל הזמן.
שניהם מבקרים זה את זה ללא הרף.
כדי להבין איך זה עובד,
צריך לראות את הילדים,
ואת הדרך שבה הם,
מחברים את האהבה הזו.
האם זה אלקטרו-מגנטי?
האם זו פשרה?
האם אנחנו הולכים,
לנשוך אחד את השני,
כמו שהילד רוצה?
במערכת יחסים כזו,
הילד יכול להכריח את ההורים,
להילחם בדרך מסוימת.
זה כל כך קל,
וזה רק מכניקה.
והנה הם חושבים,
"יש לי בעיה!",
הם לא יודעים את החצי של זה!
בכל פעם שאני מסתכל,
על כמה מצעדים כאלה,
אני תמיד יכול,
לשמוע אותם מדברים,
אחד עם השני.
כל כך קל,
לשמוע את השפה שיוצאת מזה.
אתן לכם כמה דוגמאות,
איך זה עובד.
תראו אותה:
יש לכם הגדרה אחת,
מחולל מרכזי G.
הגדרה יחידה באינטגרציה:
הוויה אינדיבידואלית עמוקה,
עמוקה, עמוקה.
יש לה שני שערי אהבה נשגבים שפעילים,
אבל רק אחד מהם עושה את ההגדרה.
בשפת הניתוח,
ההגדרה היא הפועל,
וההפעלה היא שם התואר.
אהבה אוניברסלית נמצאת ברקע,
אבל זה לא הנושא שלה.
הנושא שלה הוא "אני".
זה הנושא שלה,
והוא אומר לה,
"את אף פעם לא חושבת עלי".
הוא אומר את זה כל הזמן.
"אתה אף פעם לא חושב עליי.
אני עושה את כל הדברים האלה בשבילך... "
(40 שלו), " ... אני עושה את כל הדברים האלה,
ואתה אף פעם לא חושב עליי".
והיא אומרת,
"צלבו אותי, מה אני אמורה לעשות?"
אתה יכול פשוט לשמוע את זה.
והחשיבה שלה עליה היא,
הגדרה יחידה באינטגרציה:
הוויה אינדיבידואלית עמוקה,
עמוקה, עמוקה.
יש לה שני שערי אהבה נשגבים שפעילים,
אבל רק אחד מהם עושה את ההגדרה.
בשפת הניתוח,
ההגדרה היא הפועל,
וההפעלה היא שם התואר.
אהבה אוניברסלית נמצאת ברקע,
אבל זה לא הנושא שלה.
הנושא שלה הוא "אני".
זה הנושא שלה,
והוא אומר לה,
"את אף פעם לא חושבת עלי".
הוא אומר את זה כל הזמן.
"אתה אף פעם לא חושב עליי.
אני עושה את כל הדברים האלה בשבילך... "
(40 שלו), " ... אני עושה את כל הדברים האלה,
ואתה אף פעם לא חושב עליי".
והיא אומרת,
"צלבו אותי, מה אני אמורה לעשות?"
אתה יכול פשוט לשמוע את זה.
והחשיבה שלה עליה היא,
הגדרה יחידה באינטגרציה:
הוויה אינדיבידואלית עמוקה,
עמוקה, עמוקה.
יש לה שני שערי אהבה נשגבים שפעילים,
אבל רק אחד מהם עושה את ההגדרה.
בשפת הניתוח,
ההגדרה היא הפועל,
וההפעלה היא שם התואר.
אהבה אוניברסלית נמצאת ברקע,
אבל זה לא הנושא שלה.
הנושא שלה הוא "אני".
זה הנושא שלה,
והוא אומר לה,
"את אף פעם לא חושבת עלי".
הוא אומר את זה כל הזמן.
"אתה אף פעם לא חושב עליי.
אני עושה את כל הדברים האלה בשבילך... "
(40 שלו), " ... אני עושה את כל הדברים האלה,
ואתה אף פעם לא חושב עליי".
והיא אומרת,
"צלבו אותי, מה אני אמורה לעשות?"
אתה יכול פשוט לשמוע את זה.
והחשיבה שלה עליה היא,
הדרך שלה להפגין אהבה אליו.
הוא לא יקבל את זה,
כי זה לא מרגיש ככה.
הדרך שלה לאהוב אותו היא לומר,
"אתה תהיה משורר טוב יותר,
ותעזוב אותי בשקט.
אתה לא צריך לכתוב?",
"אתה אף פעם לא חושב עלי."
"לך מפה."
עכשיו, אתם מבינים,
אם אתם ערים זה נהדר.
אם אתה לא...
היא לא הייתה כזאת איתו.
זה מישהו עם שלושה מרכזי מודעות פתוחים.
זה מישהו שהוא מותנה עמוק.
זהו ג'נרטור,
שמתוסכל עמוקות מכך,
שהאמת שלה,
מעולם לא יצאה לאור.
היא לא אומרת את זה.
ובכל פעם שהוא אומר לה,
"את לא חושבת עלי",
היא מרגישה אשמה.
"אה, כדאי שאחשוב עליו."
והיא לא יכולה.
היא שוכחת שהיא אמורה,
ואז היא מסתבכת בכל מיני צרות.
"אתה אמור לחשוב עלי!",
ויש לו את האגו.
"אלוהים אדירים!
היא לא חושבת עלי!",
אם מישהו מחבר את מרכז השורשים שלו,
חלק מהפנטזיה שלו היא,
"או-הו,
אולי יש לה מאהב.
אולי היא מעוניינת במישהו אחר.
היא בטח לא מעוניינת בי".
מסכן.
איך היא הייתה סובלת מזה.
איזה טיול!
וזו הייתה אישה מהמאה ה-19.
איזה טיול!
אבל זאת היא.
והנושאים האלה שיש לה,
ה-58 וה-41,
לא פעילים במערכת היחסים הזאת.
הם לא נחשבים.
זה לא עקבי אצלה.
כן,
אלה דברים שהיא לומדת.
כן,
זה דברים שהיא תפגוש,
אבל מה שעקבי מבחינתה הוא,
שהיא צריכה ללכת בעקבות השכנוע שלה.
היא צריכה ללכת בעקבות האמונה,
שהיא מחוללת להיות עצמה,
לגלות אהבה עצמית.
בשביל זה היא כאן.
והיא אינטגרציה.
היא כאן כדי להיות שקועה בתוך עצמה,
לא כדי לדאוג למישהו אחר.
לא בשביל זה היא.
ההתניה היא:
"אתה רע.
אתה לא חושב עלי.
לא אכפת לך ממני.
אתה מתעניין רק בעצמך.
והנה אני עושה את כל זה בשבילכם.
ותראו מה אני מקבל בתמורה".
זה מה שהיא שמעה כל חייה,
והיא לא שמעה את זה,
רק מהגבר שלה.
היא שמעה אותו מאמה ומאביה,
נושא שחזר על עצמו בחייה.
"אתה אנוכי.
לא אכפת לך.
קר לך.
אתה לא אומר לנו את האמת".
יש לה מערכת רגשית לא מוגדרת.
אין לו מושג כמה היא נסתרת ממנו,
איך היא מרגישה,
מה באמת עברה בחייה,
הכאב שחוותה.
הוא אף פעם לא יודע את זה.
הכל מוסתר.
היא מחייכת.
מתחת לחיוך כתוב,
"בן זונה, עזוב אותי בשקט".
היא כאן כדי,
ללכת בעקבות האמונות שלה,
ולהיות היא,
ואם אתה רוצה,
לאהוב את האישה הזאת,
אתה צריך לאהוב אותה,
לאהוב את עצמה.
שום דבר אחר.
פשוט תנו לה להיות כזאת.
זה לא אומר,
שהיא לא אוהבת אותך,
רק בגלל שאתה לא מקבל,
את כל תשומת הלב הזאת.
אין לה זמן.
ה-34:
"אני עסוק בי.
אני עסוק בי.
אני עסוק בי".
בסדר.
אבל אז אל תנסה,
להעסיק אותה איתך.
זו לא הנקודה.
אז ברגע שאתה בא,

ומסתכל על נושאים של מישהו,
אתה צריך לראות,
בסדר,
זה מי שהוא.
תנו להם לחיות את זה.
ואז מגיע מהות מאבק האהבה:
לעבור את ההתניה הפסיכולוגית הזו,
לא לכעוס על כך,
שאתה לא כל מרכז היקום שלה,
ואז להיות מסוגל ללמוד מזה,
את היופי של זה כי זה שם.
שום אהבה לא עומדת בפני עצמה.
אבל שוב,
מדובר בקבלה.
תזכרו משהו.
לא משנה,
כמה דברים אני מלמד אתכם,
כמה כיוונים אני מכוון אתכם,
הידיעה שזה משנה מעט מאוד.
לחיות את העיצוב שלך,
לכבד את האסטרטגיה שלך,
זה כל הסיפור.
כי אז הכל יהיה נכון,
ואתה לא תהיה במצב,
שהיא הייתה בו,
שהיא התייסרה,
מכל הדברים האלה,
ושהיא מעולם לא זכתה,
לחיות את מי שהיא.
אף פעם. אף פעם."

רא אורו הו.


https://buymeacoffee.com/humandesignacademy/e/264535

מערכת העיצוב האנושילחיות את העיצוב שלך - דיסק 1 - תרגום עברית מובנה. (01:09:23)

מערכת העיצוב האנושילחיות את העיצוב שלך - דיסק 2 - תרגום עברית מובנה. (01:07:55)

מערכת העיצוב האנושילחיות את העיצוב שלך - דיסק 3 - תרגום עברית מובנה. (00:57:39)

מערכת העיצוב האנושילחיות את העיצוב שלך - דיסק 4- תרגום עברית מובנה. (00:22:58)

מערכת העיצוב האנושילחיות את העיצוב שלך - דיסק 5 - תרגום עברית מובנה. (00:57:45)

מערכת העיצוב האנושילחיות את העיצוב שלך - דיסק 6 - תרגום עברית מובנה. (00:55:18)

+

מערכת העיצוב האנושילחיות את העיצוב שלך (PDF חוברת בעברית).

+

היסטוריה של מערכת העיצוב האנושי (PDF חוברת בעברית).

+

מהי מערכת העיצוב האנושי (PDF חוברת בעברית).

כדי לקבל 10% הנחה השתמש בקוד זה UUZ2ETUT:

https://www.buymeacoffee.com/humandesignacademy/e/264535/




מערכת העיצוב האנושי:
קורס רייב אבג' (Rave ABC) בעברית.
א. אישיות ועיצוב.
ב. מעגלים וערוצים.
ג. מבנה הקסגרמה.
*וידאו פרקים 1-74 (תרגום מובנה בעברית).
*74 מאמרים בעברית (PDF Documents).
*בונוס.


 

א. אישיות ועיצוב:

1. מבוא למערכת העיצוב אנושי - תרגום בעברית (00:01:09)

2. מבוא לקורס רייב אבג' - תרגום בעברית (00:03:59)

3. מבוא לקורס רייב אבג' - תרגום בעברית (00:03:25)

4. מבוא לקורס רייב אבג' - תרגום בעברית (00:00:49)

5. מונופול מגנטי - תרגום בעברית (00:02:49)

6. כבישים ומנהרות - תרגום בעברית (00:03:11)

7. חלק א' אדום ושחור - תרגום בעברית (00:03:39)

8. חלק א' אדום ושחור - תרגום בעברית (00:06:04)

9. חלק א' אדום ושחור - תרגום בעברית (00:06:17)

10. חלק א' אדום ושחור - תרגום בעברית (00:05:46)

11. חלק א' אדום ושחור - תרגום בעברית (00:05:32)

12. חלק ב' מבוא - תרגום בעברית (00:01:14)

13. חלק ג' מבוא - תרגום בעברית (00:01:42)

14. סקירה כללית של המעגלים - תרגום בעברית (00:09:26)

15. המשכיות גנטית - תרגום בעברית (00:01:17)

 

ב. מעגלים וערוצים:

16. ערוצי אינטגרציה - תרגום בעברית (00:05:07)

17. ערוץ התעוררות 20/10 - תרגום בעברית (00:01:38)

18. ערוץ כריזמה 20/34 - תרגום בעברית (00:01:41)

19. ערוץ צורה מושלמת 57/10 - תרגום בעברית (00:02:04)

20. ערוץ כוח 34/57 - תרגום בעברית (00:01:57)

21. קבוצת מעגלים אינדיבידואליים - תרגום בעברית (00:04:40)

22. ערוץ השראה 8/1 - תרגום בעברית (00:02:35)

23. ערוץ מוטציה 3/60 - תרגום בעברית (00:03:10)

24. ערוץ קצב 2/14 - תרגום בעברית (00:02:34)

25. ערוץ גלי מוח 20/57 - תרגום בעברית (00:02:49)

26. ערוץ מאבק 28/38 - תרגום בעברית (00:03:29)

27. ערוץ רגש 39/55 - תרגום בעברית (00:05:00)

28. ערוץ פתיחות 12/22 - תרגום בעברית (00:02:14)

29. ערוץ מבנה 43/23 - תרגום בעברית (00:02:14)

30. ערוץ מודעות 61/24 - תרגום בעברית (00:04:08)

31. ערוץ חניכה 51/25 - תרגום בעברית (00:02:28)

32. ערוץ חקירה 10/34 - תרגום בעברית (00:01:32)

33. קבוצת מעגלים קולקטיבית - תרגום בעברית (00:04:04)

34. קבוצת הבנת לוגיקה - תרגום בעברית (00:01:26)

35. ערוץ לוגיקה 63/4 - תרגום בעברית (00:01:35)

36. ערוץ קבלה 17/62 - תרגום בעברית (00:06:00)

37. ערוץ אורך גל 16/48 - תרגום בעברית (00:03:08)

38. ערוץ שיפוט 58/18 - תרגום בעברית (00:01:21)

39. ערוץ ריכוז 9/52 - תרגום בעברית (00:01:16)

40. ערוץ קצב 15/5 - תרגום בעברית (00:03:18)

41. ערוץ אלפא 31-7 - תרגום בעברית (00:01:20)

42. קבוצת מעגלי חישה מופשטת - תרגום בעברית (00:05:17)

43. ערוץ הפשטה 64/47 - תרגום בעברית (00:01:49)

44. ערוץ סקרנות 11/56 - תרגום בעברית (00:04:16)

45. ערוץ ארעיות 35/36 - תרגום בעברית (00:04:33)

46. ערוץ הכרה 41/30 - תרגום בעברית (00:03:42)

47. ערוץ התבגרות 42/53 - תרגום בעברית (00:02:29)

48. ערוץ גילוי 46/29 - תרגום בעברית (00:03:54)

49. ערוץ האובד 33/13 - תרגום בעברית (00:01:09)

50. קבוצת מעגלים שבטית - תרגום בעברית (00:02:51)

51. קבוצת מעגלי הגנה - תרגום בעברית (00:01:32)

52. ערוץ השימור 50/27 - תרגום בעברית (00:05:05)

53. ערוץ הזדווגות 59/6 - תרגום בעברית (00:02:37)

54. קבוצת מעגל אגו - תרגום בעברית (00:02:24)

55. ערוץ טרנספורמציה 32/54 - תרגום בעברית (00:05:37)

56. ערוץ כניעה 44/26 - תרגום בעברית (00:04:57)

57. ערוץ סינתזה 19/49 - תרגום בעברית (00:04:56)

58. ערוץ קהילה 40/37 - תרגום בעברית (00:04:59)

59. קו הכסף 21/45 - תרגום בעברית (00:03:08)

60. ערוץ שימור 50/27 - תרגום בעברית (00:02:13)

 

ג. מבנה הקסגרמה:

61. סיכום הערוצים - תרגום בעברית (00:05:27)

62. חלק ג' מבוא - תרגום בעברית (00:02:12)

63. יסודות ההקסגרמה - חלק 1 - תרגום בעברית (00:02:23)

64. יסודות ההקסגרמה - חלק 2 - תרגום בעברית (00:00:37)

65. יסודות ההקסגרמה - חלק 3 - תרגום בעברית (00:01:17)

66. יסודות ההקסגרמה - חלק 4 - תרגום בעברית (00:01:10)

67. מבוא לקווים - תרגום בעברית (00:02:24)

68. קו ראשון - בסיס - תרגום בעברית (00:01:26)

69. קו שני - הקרנה - תרגום בעברית (00:03:07)

70. קו שלישי - אדפטציה - תרגום בעברית (00:04:53)

71. קו רביעי - החצנה - תרגום בעברית (00:03:20)

72. קו חמישי - אוניברסליזציה - תרגום בעברית (00:03:07)

73. קו שישי - מעבר - תרגום בעברית (00:05:24)

74. סיכום קורס רייב אבג' - תרגום בעברית (00:05:35)

***בונוס: היסטוריה של העיצוב האנושי בעברית PDF (5 עמודים).

 

השתמש בקוד זה UUZ2ETUT כדי לקבל 10% הנחה:
https://buymeacoffee.com/humandesignacademy/e/278811


האקדמיה לעיצוב אנושי מאת רא אורו הו:
לחיות את העיצוב שלך.
קורס רייב אבג' (Rave ABC)

הצטרפו ל-Human Design Academy באפליקציית Spaces by Wix:
http://wix.to/F0BDCG4?ref=mam

הצטרפו ל-Human Design 2027 באפליקציית Spaces by Wix:
http://wix.to/q8A6CcA?ref=mam

Create Course: Click Here

פוסט מוצג

איך אנחנו מתחברים (How We Connect): דומיננטיות (Dominance)

 איך אנחנו מתחברים (How We Connect): דומיננטיות (Dominance) "זה אחד האהובים עליי, זו דומיננטיות. למישהו יש את כל הערוץ, ולשני אין. אדם ...