ריצ'רד וקוזימה וגנר Richard
And Cosima Wagner) )
"כאן יש לנו,
מבחינה היסטורית,
זוג מפורסם מאוד,
ריכרד וקוזימה וגנר,
שוב זוג מהמאה ה -19.
אני אוהב לעשות אנשים מתים.
זה משעשע אותי.
הם לא יכולים להתלונן!
רק הגבישים שלהם יכולים לירוק.
שוב,
בואו נראה,
איך זה נראה,
כשאתם מחפשים,
נושאים של אהבה."
ריצ'רד וגנר:
"נתחיל במקרה הזה עם ריצ'רד,
ובואו נחפש שער אהבה מוגדר,
כי שם נתחיל לחפש את הנושא.
זה הפועל;
זו האקשן.
זה המקום שבו האהבה שולטת.
אם אתה מסתכל,
על מרכז השורש של ריצ'רד,
יש לו את שער 41,
במרכז השורש,
ומרכז השורש,
מוגדר למערכת הרגשית.
יש לו את השער ה-55,
במערכת הרגשית.
"אני לא יודע,
אם לפנטז או לא.
אני לא יודע,
אם אני צריך,
לפנטז על מישהו,
אחר או לא.
אני לא יודע.
האם אני צריך...?"
הכל פועל עד ה-19/49.
"האם אני צריך לפנטז על מישהו אחר?
אני לא יודע,
אם אני צריך לפנטז על מישהו אחר".
זה גם ה-55,
וגם ה-41 כשערי אהבה:
אף אחד מהם לא מוגדר,
שניהם שמות תואר של ה-19/49.
ה-19/49 הוא ערוץ הסינתזה,
ויש בו את כל התכונות השבטיות,
המיסטיות האלה,
אבל בבסיסו מדובר בצורך.
אז,
"האם אני צריך לפנטז או לא?
ואני יודע אם אני צריך לפנטז או לא?"
עכשיו,
איזו מין אהבה,
מישהו הולך לפגוש בזה?
רק תחשבו על זה.
כל כך משעשע אותי,
איך שאהבה עובדת.
אם אתה הולך רחוק יותר,
לתוך העיצוב הזה,
אתה מקבל 44,
עוד שער של אהבה.
זכרו,
זהו שער האהבה,
שצריך כדי למצוא מישהו,
להצליח איתו.
הוא תמיד היה מרושש,
ומה שהוא עשה היה,
לשלוח אותה לאסוף כסף.
הוא תמיד היה מרושש,
תמיד,
והיא זו שיצאה לאסוף את הכסף.
בן ה-44 שלו נמצא במרכז פתוח.
תחשבו מה קורה לו,
ברגע שמישהו הופך,
את ה-44 שלו לפעיל.
אם הם יכולים,
להשיג כסף בשבילו,
הוא אוהב אותם.
ברגע שקוזימה,
לא תוכל להביא את הכסף,
האהבה תצא מהדלת,
וזה מותנה ככה,
כי זה לא טבעי.
זהו מרכז פתוח.
זה מרכז פתוח.
זה לא משהו,
שהוא יכול לסמוך עליו.
זו לא אהבה,
שהוא יכול לסמוך עליה.
כשיש לך שער של אהבה,
במרכז פתוח,
זה המקום שבו,
אתה תמיד נבחן באהבה.
כשאני אומר 'נבחן באהבה',
זה לא שיש פה מבחן.
השאלה היא אם,
תשרוד את זה או לא.
להיבחן באהבה,
זה מאוד כואב,
כי זה לא באמת אתה,
אבל זה מושך אותך.
מה שלא מוגדר בנו,
הוא תמיד הרבה יותר,
אטרקטיבי ממה שיש.
לכן,
הוא מעוניין יותר ב-44 ,
שמתעוררים לחיים,
מאשר לחיות את מה שהוא.
לאן הוא שייך הוא:
"האם אני צריך לפנטז על מישהו אחר או לא?"
במקום זאת,
הוא בסופו של דבר,
מנסה למצוא מישהו,
שאיתו מקבל כסף.
אחרי הכל,
מדובר במלחין יוצא דופן.
זה לא שמישהו,
מגייס כסף לחינם.
הוא ראה את החלק שלו בזה,
אבל הוא היה צריך מנהל,
אספן כספים,
מה שזה לא יהיה.
אלה היו אלה,
שהוא עמד להתאהב בהם,
בסופו של דבר,
בין אם זה היה הסוכן שלו,
אשתו,
בין אם זה מישהו,
שהיה מוכן לומר,
"אה, ריצ'רד מוזיקה נחמדה!
הנה, שיהיה לך קצת כסף".
אז האהבה הזאת,
היא האהבה שתשלט.
בגלל שזה לא עקבי,
בגלל שזה רדוד,
בסופו של דבר הוא ירגיש כאילו,
"איפה האהבה?"
וברגע שהוא יגיע לנקודה הזאת,
נחשו מה יופיע?
"אני לא יודע,
אם אני צריך,
לפנטז על מישהו אחר או לא.
היא לא מביאה את הכסף,
אולי אני צריך לפנטז,
שהיא תוכל להביא את הכסף".
וכל הטיול,
נתפס עם אלמנט,
ההתניה באהבה.
בואו נסתכל,
קצת יותר עמוק,
לתוך העיצוב של ריצ'רד.
אתה מתמודד עם הגדרה מפוצלת.
אם אתה מסתכל על הגרון למרכז האג'נה,
שזה בעצם מה שהאדם הזה הוא,
זה מישהו שעסוק בהובלה.
מר כריזמה: הוא עסוק בהובלה.
אבל תשימו לב,
בתוך כל 'ההובלה העסוקה' הזאת,
אין אהבה.
במילים אחרות,
האופן שבו הוא פועל,
על פני השטח כמחולל הגשמה,
מנותק מכל נושאי האהבה שיש לו.
הוא הגדרה מפוצלת.
אנו יודעים שההתניה העמוקה ביותר,
שקיימת היא מישהו,
שמגשר על הפיצול שלכם.
תחשבו מה קורה,
כשמישהו מגשר על הפיצול שלו.
ברגע שמישהו נכנס לחייו,
ומגשר על הקרע,
הוא מיד חושב,
"אני לא יודע,
אם אני צריך,
לפנטז על מישהו אחר או לא".
תחשבו על זה.
ברגע שמישהו מגשר על הפיצול שלו,
הוא מסתכל עליו,
וחושב אם הוא צריך,
לחשוב שמישהו אחר,
טוב יותר.
ברגע שמישהו נכנס לחייו,
מישהו אחר עשוי,
להיות מעניין יותר.
19/49 הוא על משאבים.
יש לו את השער ה-14.
הוא מישהו שעובד קשה,
ולא יודע אם הוא מתקדם לשום מקום.
יש לו את השער ה-44 של האהבה,
והוא מאוד רוצה להצליח.
כל זה נשלט על ידי נושאים חומריים.
ושערי האהבה האלה?
אתה לא חווה את זה איתו,
כשהוא באזז של 20/34, 7/31.
אין שם אהבה.
פשוט אין.
הוא מחכה לחיבור הזה,
וברגע שהקשר מגיע,
הוא מיד חושב,
"האם הם יעשו עבודה מספיק טובה?
האם אני צריך לחשוב,
על מישהו אחר שיעשה את זה?"
להבין את כוחו של שער ה-41.
זה שער האהבה היחיד,
שעטוף בסקס.
עכשיו,
אם יש לך את השער ה-41,
כשם תואר
(כאן זה שם תואר,
כל הצרכים שלו,
הם מיזוג מבולבל של אהבה ומין.
הוא לא יכול פשוט לפנטז לכאן או לכאן.
כל מה שקשור אליו,
וכל מה שקשור לאמביציה שלו,
שם התואר של השאיפה הזאת,
מלא באהבה ובסקס,
והם לא נפרדים.
לאן שה-41 הזה הולך,
ברגע שהוא משולב בעיצוב הזה,
ברגע שמישהו פוגש אותו,
שוב,
שני הנושאים האלה תמיד שם,
מעורבבים ב-41 הזה.
וה-55 הזה מחלחל,
אז לכל גופו.
זה לא רק,
"אני לא יודע,
אם אני צריך לחשוב על מישהו".
זה הופך להיות,
"אני לא יודע,
אם אני צריך,
להיות עסוק בלהוביל או לא",
וזה נמשך עוד ועוד ועוד.
במילים אחרות,
ברגע שהוא פוגש מישהו אחר,
זה המקום שבו הוא צריך,
להתמודד עם אהבה,
והוא רק הולך לקבל את זה,
דרך הדרך שבה הוא מותנה.
האופן שבו הוא מותנה,
הולך לעשות את ההבדל.
אם יש מישהו בחייו,
שלא מחבר את הפיצול שלו,
הוא אף פעם לא שם.
הוא אף פעם לא מסתכל עליהם,
ואיפשהו בתוכו חושב,
"עכשיו זה יכול להיות מעניין,
אולי מישהו אחר יהיה טוב יותר".
זה לא שם כי זה לא משולב.
כשאתה
רואה,
משהו כזה,
אתה יודע שבכל פעם,
שמישהו מחבר את זה,
מיד נכנס לדילמה הזאת.
מיד.
הוא היה מעדיף לצאת,
לדרך עצמאית,
ופשוט להיות עסוק:
הפריק האישי שבאדם הזה.
אני תעזוב אותי בשקט,
אני רוצה להיות עסוק.
אז אני לא צריך להתמודד עם כל זה."
קוזימה וגנר:
"עם ריצ'רד ,
יש לנו ג'נרטור ביטוי רגשי.
כשאנחנו מגיעים לעיצוב של קוזימה,
יש לנו פרוג'קטור לא רגשי,
ובהתבוננות בעיצוב שלה,
הדבר הראשון,
שאפשר לראות הוא,
שדרך מרכז G ,
יש לה גם את השער העשירי הפועל (זה חלק מהגדרה),
וגם לה את השער ה-15.
השער ה-15 הוא שם התואר.
אתה יכול לראות,
שהנושא הדינמי ביותר עבורה,
הוא שכלול הצורה שלה.
אם משכלל את צורתה.
אז יש בזה אנוכיות בסיסית,
אבל יש בזה גם את התמה הבסיסית,
שאם אני משכלל את הצורה שלי,
זו יכולה להיות דרך לעזור לאנושות כולה.
ככל שאני טוב יותר כהוויה,
כך זה טוב יותר למכלול,
במובן הזה.
כי 10/57 היא הגדרה מתמשכת.
היא הגדרה אחת,
ואתה יכול לראות שה-10/57,
עובר את ה-32/54 ,
ואתה יורד ל-41.
שוב,
אתה יורד לנושא הזה של פנטזיה.
אתה יורד לנושא הזה של,
אני אוהב אותך.
אתה לא מושלם.
אם הולך לחשוב על מישהו אחר.
אבל זכרו,
כל העניין עם שער 41,
הוא ששער 41,
נושא גם אהבה וגם סקס.
עכשיו,
תחשבו על זה.
היא שאפתנית מאוד.
כל זה קשור לטרנספורמציה,
וטרנספורמציה עבורה,
ככל שהגוף שלה אומר לה,
היא גם וגם.
הנה מישהו שהיו לו ילדים,
שהיה נשוי והצליח לקבל,
לא גט אלא ביטול מהכנסייה הקתולית.
הכנסייה הקתולית ביטלה אותה,
ואמרה שהיא מעולם לא התחתנה.
נולדו לה שני ילדים.
היא מעולם לא התחתנה.
הבחור היה רוזן.
הוא היה אצולה.
הכנסייה ביטלה אותה,
כדי שתוכל לעזוב אותו,
ולהתחתן עם וגנר.
היא הייתה אישה שאפתנית מאוד.
בכל תנועתה כלפי מעלה,
היא הפכה בסופו של דבר,
למעין דמות לשליטה,
בכל עסקי וגנר.
הנה מישהו,
שכל זה נתפס בו בסקס.
לא רק אהבה.
הוא נתפס בשניהם,
ונע כל הדרך למעלה.
וה-44 יושב שם בטחול המוגדר שלה,
ואומרת, וואו,
ההצלחה צריכה,
להיות עם מישהו אחר.
אני בניתי בה.
0l יש לך הפעלה חזקה מאוד.
אבל הנושא היחיד,
שהוא הפועל האמיתי שם,
הוא הנושא הזה בשער העשירי.
הכל חוזר אליה.
הכל חוזר לי קודם.
יש בכך אנוכיות בסיסית.
אם תסתכלו על שערים לא מוגדרים,
תראו ששוב,
אלה הכוחות שמושכים אותה הכי הרבה
יש לה את ה-55.
עכשיו,
מי שאומר לא יודע.
אני לא יודע.
אני לא יודע,
עד שהיא פוגשת מישהו,
שמגדיר את זה.
וברגע שהיא פוגשת מישהו,
שמגדיר את זה,
אתה יכול לראות את שניהם יחד,
אני לא יודע,
אם אני אוהב אותך.
אני לא יודע,
אם אני אוהב אותך.
אבל הכסף טוב עד כה.
וכל עוד הכסף,
טוב עד כאן,
אני לא צריך,
ללכת רחוק יותר,
ממה שאני לא יודע.
עד כאן זה בסדר.
אז ברגע שהם נפגשים,
זה הופך לנושא,
וזה הופך לנושא דינמי,
ולא בשבילו.
אם כבר שם והכל בשבילו,
אבל זה הופך להיות מוגבר.
זה הופך להיות נושא גדול.
"הו, אני באמת לא יודע".
אבל הנושא היחיד,
שהוא הפועל האמיתי שם,
הוא הנושא הזה בשער העשירי.
הכל חוזר אליה.
הכל חוזר לי קודם.
יש בכך אנוכיות בסיסית.
אם תסתכלו על שערים לא מוגדרים,
תראו ששוב,
אלה הכוחות שמושכים אותה הכי הרבה
יש לה את ה-55.
עכשיו,
מי שאומר לא יודע.
אני לא יודע.
אני לא יודע,
עד שהיא פוגשת מישהו,
שמגדיר את זה.
וברגע שהיא פוגשת מישהו,
שמגדיר את זה,
אתה יכול לראות את שניהם יחד,
אני לא יודע,
אם אני אוהב אותך.
אני לא יודע,
אם אני אוהב אותך.
אבל הכסף טוב עד כה.
וכל עוד הכסף,
טוב עד כאן,
אני לא צריך,
ללכת רחוק יותר,
ממה שאני לא יודע.
עד כאן זה בסדר.
אז ברגע שהם נפגשים,
זה הופך לנושא,
וזה הופך לנושא דינמי,
ולא בשבילו.
אם כבר שם והכל בשבילו,
אבל זה הופך להיות מוגבר.
זה הופך להיות נושא גדול.
"הו, אני באמת לא יודע".
הדבר הבא הוא,
שיש לה את השער ה-40,
באגו לא מוגדר.
נחשו מה האישה הזאת חושבת על אהבה?
להקריב למען האחר.
קלאסי.
לא רק זה,
אלא שהיא מקיימת את ההבטחה כל הזמן.
"אני מבטיח לך,
אני אלך להביא את הכסף ואדאג לך.
ואתה יודע,
כדאי שתאהב אותי.
למרות שאף אחד מאיתנו,
לא יודע אם אנחנו צריכים,
להיות ביחד,
אבל הכסף בסדר בינתיים,
ואני הולך לעשות את זה,
רק כי זה מה שאני חושב,
אהבה אמורה להיות.
אהבה אמורה להיות,
אני שמקריב את עצמי,
כדי שאוכל,
לאפשר לך את זה.
ותראו מה אני עושה למענכם.
אחרי הכל,
היא הייתה פרוג'קטור.
היא לא אהבה לעשות את זה.
זה לא טבעי.
הוא נהג לשלוח אותה,
ללואי המשוגע מבוואריה,
כדי להשיג כסף,
כי לואי היה מאוהב בריצ'רד,
והיא הייתה צריכה ללכת לשם,
ולשחק את כל המשחק.
והסיבה היחידה,
שהיא עשתה את זה,
לא הייתה העיצוב שלה,
לא מה שמוגדר בה,
אלא האהבה שלא:
האהבה שמותנית.
הבדיחה היא שאם אתה,
מחבר את העיצובים שלהם יחד,
זה אגו לא מוגדר.
האחרים הם אלה שייכנסו לחייה,
ויוציאו את זה החוצה,
פשוטו כמשמעו:
"אהה,
זה מה שזה אמור להיות".
בכל פעם היא הייתה,
נושכת לאחת מחברותיה,
"אוי, גיז,
אני חייבת ללכת,
לראות את לואי שוב,
כדי להשיג כסף".
זה החבר שיוציא ממנה,
"כן,
זה מעשה האהבה שלי,
זה מה שאני צריך לעשות.
זה הדבר הנכון לעשות".
בני האדם לכודים,
לנצח במרכזים הפתוחים האלה,
עם השערים הפעילים האלה.
אני יודע איך זה.
אני יודע,
ברגע שיש לך שער כזה,
במרכז פתוח, וואו,
זה המקום שבו הכל נהיה דביק.
זה המקום שבו כל דבר,
עף פנימה ומתמקד בו.
הוא אומר,
"זה נגמר כאן.
זה נגמר כאן".
במקום שתהיו איפה,
שאתם נמצאים,
וצריכים להיות,
זה נגמר שם.
"אה,
זה מה שזה,
זה מה שאני צריך לעשות."
ותחשבו עליו.
איזו מלכודת בשבילו,
האישה הזאת.
ברגע שהיא נכנסת לשם,
הפיצול שלו נעלם.
ברגע שהיא נכנסת לשם,
היא מפעילה את ה-44 שלו.
"מצאתי את האישה,
שתצא לעזור לי להשיג את הכסף,
ואני מאוהב".
והעובדה שהיא באמת,
תקבל את הכסף,
ותחזיר אותו,
"אה,
אני יכולה לעשות אופרה חדשה.
אני יכול לעשות את זה.
אני יכול לעשות את זה.
אתה נהדר.
אני אוהב אותך.
את נפלאה".
ואז אנחנו חושבים,
שאנחנו מאוהבים.
אנחנו חושבים,
שאנחנו מאוהבים,
ובמקום לחיות את מה,
שהאהבה היא באמת עבורנו,
אנחנו בסופו של דבר,
חיים את האהבה,
שמותנית על ידי אחרים,
וברוב המקרים,
זו לא רק דרך אחת.
אתם מתנים את האהבה הזו במישהו,
והוא מתנה אהבה אחרת בכם,
ושניכם אבודים,
בחיפוש אחר אהבה,
זה בזה באמצעות,
משהו שאינו אמיתי.
זה לא עקבי.
זה לא אתם.
זו לא ההגדרה שלך,
ולעולם לא היית,
הולך לשם אם היית צודק.
כשאני אומר 'לעולם אל תלך לשם',
אני לא מתכוון שזה לא נועד להתקיים.
זהו.
אני פוגש כל מיני שערי 30,
בחיים שלי עם ה-41 שלי.
זה נועד לזה.
היה לי את הארכיטיפ הזה,
כשהייתי צעיר יותר.
יש לי שתי אחיות שיש להן 30.
ארכיטיפ: "זה שם".
זה לא אני,
אבל אני יכול להיות,
חכם מאוד לגבי תשוקה.
אני יודע את זה,
אני מבין את זה,
ואני יודע שזה לא אני.
אני גם יודע שאני יכול להיות זה,
שאני יכול להיות בזה,
אם אני צודק.
לא כאהבה שלי,
אלא כדרך לאהבה שלי.
תראו,
התניה היא אף פעם לא רעה.
זה כל העניין.
ומודעות,
להיות אינטליגנטי,
להבין לא מרפא את זה,
או לתקן את זה,
או לעשות את זה טוב יותר.
האסטרטגיה שלך כן.
זה הדבר היחיד שמגן עליך.
זה הדבר היחיד שמגן עליכם,
כי הוא מכריח אתכם להיות נכונים,
ומכיוון שהוא מכריח אתכם להיות צודקים,
אתם רק הולכים להדהד באמת,
רק את מה שנכון עבורכם.
תבחין מיד עד כמה שונים,
השערים המרכזיים הפתוחים האלה,
כשאתה צודק.
הם מעניינים.
הם שונים.
יש משהו,
שאתם כאן כדי ללמוד.
יש משהו שאתה כאן,
כדי לטעום,
כדי שתוכל לחיות את הנושא שלך.
לא מדובר בהתעלמות.
זה לא עניין של הימנעות.
זה לא קשור,
לאף אחד מהדברים האלה.
זה לא לומר,
"הו, אני לעולם לא אהיה כזה".
זה להיות כזה,
כשנכון להיות כזה.
להיות כזה,
כשנכון לחקור את זה.
זה הקסם,
שנמצא שם,
כשאתה רואה זוגות,
לא עצמיים כאלה.
אתה יכול כבר,
שוב,
להתחיל לשמוע את הדיאלוג ביניהם.
היא נכנסת לשלב הפרוג'קטורי המותש שלה.
היא 5/2.
היא צריכה להיות בעלת מוטיבציה עצמית.
היא טרנספרסונלית.
והיא אומרת,
"לא,
אני לא רוצה לצאת.
אני לא מרגישה / הולך לראות אותם.
לעשות את כל המספר הזה ולקבל את
כסף."
ובאותו רגע,
הוא מיד נכנס,
הולך לחשוב על מישהו אחר.
"אני הולך לפנטז על מישהו אחר.
אתה לא מספק אותי.
ואיך אתה מעז לא להגשים אותי,
כשאתה מפעיל את ה-44 שלי!"
אני ברגע שהילדים נכנסו לחייהם,
האגו הזה שלה נדלק.
אני עושה את זה לך.
אני היא הייתה אמא אמיתית.
"אני עושה את כל זה בשבילך.
עשיתי את זה בשבילו.
הוא מת, הממזר.
עכשיו אני עושה הכל בשבילך.
אני היא שרדה לנצח.
היא שרדה את מלחמת העולם השנייה.
היא עדיין ישבה שם עם היטלר ושתתה תה.
יצור לא קטן,
עשה הכל בשבילך.
עשיתי את זה בשבילו.
אני היא מעולם לא ידעה אהבה.
אני מתכוון,
אחרי הכל,
אם אתה חי את כל התהליך שלך,
באמצעות מה מותנה,
אתה יכול להתנסות,
עם נושא של אהבה,
שהיא לא אתה.
זה פשוט משהו אחר.
זו דרך שבה אתה יכול,
לפגוש את האחר.
זה מקום של איחוד.
זה מקום של חקירה.
זו חקירה. זו רק דרך.
כאשר אתה מסתכל על תרשימים,
ואתה מסתכל על שערי אהבה,
באמת להסתכל בזהירות בעיצוב שלך.
תסתכל כדי לראות מה האקשן.
בדוק אם יש שמות תואר.
הסתכלו לראות היכן,
נמצאים המרכזים הפתוחים הללו,
והיכן נמצאים השערים הללו,
כיוון שבכל התהליך שלכם,
זה היה המקום שבו,
הייתם ממוקדים באשליה.
שם תמיד הורידו אותך,
למסלול שאומר,
זה מה שזה אמור להיות.
אם תשוקה הייתה,
עניין כל כך גדול בשבילי,
שהסתבכתי בכל כך הרבה צרות בחיי.
היו לי מאהבים כשהייתי בירח הדבש שלי.
הייתי יורד במעלית, פוגש אישה,
עושה איתה אהבה,
חוזר במעלית והולך לאשתי בת יומיים.
פתוח 41. זה היה כאילו, אה, תשוקה!
זו אהבה.
לא האדם הזה למעלה.
אם הנסיעה במעלית הייתה ארוכה יותר,
ייתכן שלעולם לא הייתי עולה לשם.
התשוקה שלטה בי,
והתשוקה הייתה בכל מקום.
זה היה כאילו,
הו, זה מה שזה.
אה, זה מה שזה.
אני לא.
אבל למדתי המון.
אתה לומד הרבה.
אתה מקבל ללמוד,
על מה הרצון הוא,
ואיך זה עובד.
יש לי התחלה וסוף של רצון.
אני בן שער 41 ושער 33.
אני יודע איפה זה מתחיל,
ואני יודע איפה זה נגמר.
אני כבר לא צריך להיות באמצע.
אבל אתה זוכה,
לראות את הסרטים האלה,
ואתה זוכה לראות כמה זה מעוות.
כמה אכזרי זה היה,
שהאהבה שיכולתי להביע עם האדם,
שהייתי איתו לא הייתה שם,
כי דעתי הוסחה על ידי משהו שאני לא,
והתרחקתי.
ברור שבסופו של דבר התגרשנו.
התשוקה פשוט הייתה שם.
היא שלטה בהכל.
בשבילי,
הכל היה סביב סקס ואהבה.
אם זה לא היה על סקס ואהבה,
מה זה היה?
זה לא היה שום דבר.
אני יודע כמה מעוות זה יכול להיות.
אז אתה באמת צריך לראות בעצמך.
תסתכלו על המקומות האלה,
ותבינו שכן, כן, כן, מעניין.
זה באמת. עכשיו,
אני יכול לפגוש תשוקה בתנאים שלי.
כי אני לא רוצה לחיות חיים,
שבהם אין תשוקה מדי פעם.
זה מקסים.
אבל זה אני.
זה לא שהמרכז הפתוח הולך,
הו זה אני, מסתכל פנימה,
צודק, נותן לעבודה להזיז אותי.
לתת לתוכנית לרגש אותי,
לא אני לצוד, לרדוף ולחפש.
הדרך היחידה שבה באמת,
נגיע למהות האהבה שבתוכנו,
היא כשנגיע לאותם מקומות,
שבהם מוגדרת אהבה.
לא לכולם יש את זה.
תסתכל על כל מחזירי האור.
תסתכל על כל כך הרבה,
פרוג'קטורים פתוחים מאוד.
אלה ישויות שאין להן את זה.
יש להם תהליך שונה של גילוי מהי אהבה,
אבל היא אף פעם,
אף פעם,
אף פעם לא שלהם.
אחרי הכל,
זה פשוט להבין שיש אהבה.
שום דבר אחר.
אבל זה לא שלהם.
זה לא אישי.
זה לא הנושא שלהם.
כאשר אתם רואים,
זאת בתוך עצמכם,
זה המקום שבו,
כאשר אתם מביאים,
לידי ביטוי את מי שאתם,
אתם מתחילים לראות,
שזה נושא האהבה שלכם,
כיוון שאתם עומדים לחוות אותו."
רא אורו הו.
מערכת העיצוב האנושי: לחיות את העיצוב שלך - דיסק 1 - תרגום עברית מובנה. (01:09:23)
מערכת העיצוב האנושי: לחיות את העיצוב שלך - דיסק 2 - תרגום עברית מובנה. (01:07:55)
מערכת העיצוב האנושי: לחיות את העיצוב שלך - דיסק 3 - תרגום עברית מובנה. (00:57:39)
מערכת העיצוב האנושי: לחיות את העיצוב שלך - דיסק 4- תרגום עברית מובנה. (00:22:58)
מערכת העיצוב האנושי: לחיות את העיצוב שלך - דיסק 5 - תרגום עברית מובנה. (00:57:45)
מערכת העיצוב האנושי: לחיות את העיצוב שלך - דיסק 6 - תרגום עברית מובנה. (00:55:18)
+
מערכת העיצוב האנושי: לחיות את העיצוב שלך (PDF חוברת בעברית).
+
היסטוריה של מערכת העיצוב האנושי (PDF חוברת בעברית).
+
מהי מערכת העיצוב האנושי (PDF חוברת בעברית).
כדי לקבל 10% הנחה השתמש בקוד זה UUZ2ETUT:
https://www.buymeacoffee.com/humandesignacademy/e/264535/
מערכת העיצוב האנושי:
קורס רייב אבג' (Rave ABC) בעברית.
א. אישיות ועיצוב.
ב. מעגלים וערוצים.
ג. מבנה הקסגרמה.
*וידאו פרקים 1-74 (תרגום מובנה בעברית).
*74 מאמרים בעברית (PDF Documents).
*בונוס.
1. מבוא למערכת העיצוב אנושי - תרגום בעברית (00:01:09)
2. מבוא לקורס רייב אבג' - תרגום בעברית (00:03:59)
3. מבוא לקורס רייב אבג' - תרגום בעברית (00:03:25)
4. מבוא לקורס רייב אבג' - תרגום בעברית (00:00:49)
5. מונופול מגנטי - תרגום בעברית (00:02:49)
6. כבישים ומנהרות - תרגום בעברית (00:03:11)
7. חלק א' אדום ושחור - תרגום בעברית (00:03:39)
8. חלק א' אדום ושחור - תרגום בעברית (00:06:04)
9. חלק א' אדום ושחור - תרגום בעברית (00:06:17)
10. חלק א' אדום ושחור - תרגום בעברית (00:05:46)
11. חלק א' אדום ושחור - תרגום בעברית (00:05:32)
12. חלק ב' מבוא - תרגום בעברית (00:01:14)
13. חלק ג' מבוא - תרגום בעברית (00:01:42)
14. סקירה כללית של המעגלים - תרגום בעברית (00:09:26)
15. המשכיות גנטית - תרגום בעברית (00:01:17)
16. ערוצי אינטגרציה - תרגום בעברית (00:05:07)
17. ערוץ התעוררות 20/10 - תרגום בעברית (00:01:38)
18. ערוץ כריזמה 20/34 - תרגום בעברית (00:01:41)
19. ערוץ צורה מושלמת 57/10 - תרגום בעברית (00:02:04)
20. ערוץ כוח 34/57 - תרגום בעברית (00:01:57)
21. קבוצת מעגלים אינדיבידואליים - תרגום בעברית (00:04:40)
22. ערוץ השראה 8/1 - תרגום בעברית (00:02:35)
23. ערוץ מוטציה 3/60 - תרגום בעברית (00:03:10)
24. ערוץ קצב 2/14 - תרגום בעברית (00:02:34)
25. ערוץ גלי מוח 20/57 - תרגום בעברית (00:02:49)
26. ערוץ מאבק 28/38 - תרגום בעברית (00:03:29)
27. ערוץ רגש 39/55 - תרגום בעברית (00:05:00)
28. ערוץ פתיחות 12/22 - תרגום בעברית (00:02:14)
29. ערוץ מבנה 43/23 - תרגום בעברית (00:02:14)
30. ערוץ מודעות 61/24 - תרגום בעברית (00:04:08)
31. ערוץ חניכה 51/25 - תרגום בעברית (00:02:28)
32. ערוץ חקירה 10/34 - תרגום בעברית (00:01:32)
33. קבוצת מעגלים קולקטיבית - תרגום בעברית (00:04:04)
34. קבוצת הבנת לוגיקה - תרגום בעברית (00:01:26)
35. ערוץ לוגיקה 63/4 - תרגום בעברית (00:01:35)
36. ערוץ קבלה 17/62 - תרגום בעברית (00:06:00)
37. ערוץ אורך גל 16/48 - תרגום בעברית (00:03:08)
38. ערוץ שיפוט 58/18 - תרגום בעברית (00:01:21)
39. ערוץ ריכוז 9/52 - תרגום בעברית (00:01:16)
40. ערוץ קצב 15/5 - תרגום בעברית (00:03:18)
41. ערוץ אלפא 31-7 - תרגום בעברית (00:01:20)
42. קבוצת מעגלי חישה מופשטת - תרגום בעברית (00:05:17)
43. ערוץ הפשטה 64/47 - תרגום בעברית (00:01:49)
44. ערוץ סקרנות 11/56 - תרגום בעברית (00:04:16)
45. ערוץ ארעיות 35/36 - תרגום בעברית (00:04:33)
46. ערוץ הכרה 41/30 - תרגום בעברית (00:03:42)
47. ערוץ התבגרות 42/53 - תרגום בעברית (00:02:29)
48. ערוץ גילוי 46/29 - תרגום בעברית (00:03:54)
49. ערוץ האובד 33/13 - תרגום בעברית (00:01:09)
50. קבוצת מעגלים שבטית - תרגום בעברית (00:02:51)
51. קבוצת מעגלי הגנה - תרגום בעברית (00:01:32)
52. ערוץ השימור 50/27 - תרגום בעברית (00:05:05)
53. ערוץ הזדווגות 59/6 - תרגום בעברית (00:02:37)
54. קבוצת מעגל אגו - תרגום בעברית (00:02:24)
55. ערוץ טרנספורמציה 32/54 - תרגום בעברית (00:05:37)
56. ערוץ כניעה 44/26 - תרגום בעברית (00:04:57)
57. ערוץ סינתזה 19/49 - תרגום בעברית (00:04:56)
58. ערוץ קהילה 40/37 - תרגום בעברית (00:04:59)
59. קו הכסף 21/45 - תרגום בעברית (00:03:08)
60. ערוץ שימור 50/27 - תרגום בעברית (00:02:13)
61. סיכום הערוצים - תרגום בעברית (00:05:27)
62. חלק ג' מבוא - תרגום בעברית (00:02:12)
63. יסודות ההקסגרמה - חלק 1 - תרגום בעברית (00:02:23)
64. יסודות ההקסגרמה - חלק 2 - תרגום בעברית (00:00:37)
65. יסודות ההקסגרמה - חלק 3 - תרגום בעברית (00:01:17)
66. יסודות ההקסגרמה - חלק 4 - תרגום בעברית (00:01:10)
67. מבוא לקווים - תרגום בעברית (00:02:24)
68. קו ראשון - בסיס - תרגום בעברית (00:01:26)
69. קו שני - הקרנה - תרגום בעברית (00:03:07)
70. קו שלישי - אדפטציה - תרגום בעברית (00:04:53)
71. קו רביעי - החצנה - תרגום בעברית (00:03:20)
72. קו חמישי - אוניברסליזציה - תרגום בעברית (00:03:07)
73. קו שישי - מעבר - תרגום בעברית (00:05:24)
74. סיכום קורס רייב אבג' - תרגום בעברית (00:05:35)
***בונוס: היסטוריה של העיצוב האנושי בעברית PDF (5 עמודים).
השתמש בקוד זה UUZ2ETUT כדי לקבל 10% הנחה:
https://buymeacoffee.com/humandesignacademy/e/278811
האקדמיה לעיצוב אנושי מאת רא אורו הו:
לחיות את העיצוב שלך.
קורס רייב אבג' (Rave ABC)
הצטרפו ל-Human Design Academy באפליקציית Spaces by Wix:
http://wix.to/F0BDCG4?ref=mam
הצטרפו ל-Human Design 2027 באפליקציית Spaces by Wix:
http://wix.to/q8A6CcA?ref=mam
Create Course: Click Here